Tuesday, April 6, 2010

kat KL panas la..jom jalan2 tempat sejuk..



macam yang sema orang rasa n tahu.. KL panas.. lately ni je yang slalu ujan petang2.. tpi tengahari still panas jugak kot.. klu pasang aircond pun rasa suam2 kuku je.. so me n JMR nak 2kar selera.. klu ikut ati nk g kutub utara tapi keje banyak n xleh tinggalkan so g Genting Highland pun ok wat..?? jalan2 n release tension..

height: 139 cm
weight: 39 kg.. ;P

sampai sana, ujan lebat so jalan2 indoor jela..

time kabus tebal.. bukan sebab gmbar blur, okkey..

terpancar kedinginan dwajah ini.. ;)

tq, dear coz alwaz melayan me yang macam2 kerenah ni..

4 comments:

POSH76 said...

wow bessnyer la ni mmg panas giler...tak larat nak keluar huhu

MiSs FaiRlaDy JiM said...

nak dingin tak payah naik genting duk dalam freezer aiscream pun boleh apa nak tukar selera...kat cafe BMI ada..kalau JMR tak muat sumbat dia dalam lorry ais sudeyyy..

p/s::Teringin nak cube perkara baru nie...::akan dipertibangkan untuk masa cuti akan datang::

Umi said...

139cm? awat comel sgt... berat pun, 39kg jerk? huhuhu.. bgs2... :)

JMR said...

umi: sila jgn percaya..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...