Sunday, June 20, 2010

adiah untuk papa..

rasanye masih tak terlambat nak wish selamat ari bapa kepada sema bapa2 di seluruh dunia.. dari pagi baca macam2 entri pasal bapa.. ade yang sedih, ade yang hepi.. sempena ari bapa kali ni, i hanya dapat bagi sekeping kad je kat papa pagi tadi..

nunu: 'papa.. sori ye ni je yang gurl dapat bagi untuk papa.. hepi fatherz day.. i love u..'
papa: 'its ok.. tq.. papa xnak pape adiah.. cukup la klu gurl dapat keje nanti.. 2 la adiah untuk papa..'

InsyaAllah, papa.. gurl memang tengah berusaha cari kerja untuk bantu papa n mama.. gurl tau sema jasa papa n mama memang xdapat dibalas dengan wang ringgit.. gurl akan jaga papa n mama, InsyaAllah..  


my papa aka Ishak bin Sudin n c puteh aka daddy kpd 3ekor anak.. hehe..

5 comments:

ejum said...

happy father's day :)

Ery Farieha said...

wowwww
putehnye miaw
macam Su kucing ery
hehehe

POSH76 said...

selamat hari bapa sis....comeinyer si gebu kaler putih tu...insyallah berbuat baik pada org tua hidup pun akan diberkati amin

A D I A said...

alo lo suweetnya bahawakan diri gurl :)

Kaseh NazLieza said...

selamat hari bapa pakcik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...