Tuesday, July 20, 2010

bunga-bunga cinta..

sesape yang suke bunge mesti xlepaskan peluang ke floria, putrajaya ari 2.. i suke bunge especially pink rose la kan.. tapi xde pulak bunga ros yang besar2 macam kat cameron highland 2.. tapi puas ati jugak sebab dapat tengok bunge yang colorful n macam-macam jenis.. klu tanya nama bunge pulak, confirm xtau.. ;p

bunge rafflesia betul2 xde tapi replika ni pun di perbuat daripada bunge2 kecil..

ni la keynote untuk lagu 'bunga-bunga cinta', okkey..

kite kan satu malaysia.. teringat peristiwa apek gile kat tepi jalan bukit nenas 2.. die pun tau satu malaysia maa..

tuceng munge-munge pun ade jugak.. comel.. ;)

berselirat gile tengok baju ni.. nasib baik patung yang pakai.. klu x, mau berselirat mata-mata yang memandang..

yang ni kumbang merah yang dikelilingi bunge-bunge.. hehe.. sekian..;)

5 comments:

A D I A said...

pesta flora putrajaya ni, teringin nak pergi tapi apa kan daya huhuhu. tak payah pergi oversea kat negara kita dah ada macam2 kann.

POSH76 said...

bessnyer dikelilingi munger2 hehe

Ahmad Zaki said...

tuan punya blog pun dah cantik lebih dari bungaa... :-)

Sir Marcello said...

bunga kemboja ada tak?

rasanya rafflesia xsesuai kat cuaca sebelah sini..tapi dulu ada penemuan kat taman negara pahang..

lagipun..ada yang cakap bau bunga rafflesia..busuk...kononnya macam bau mayat =/

Kaseh NazLieza said...

kumbang merah tu mcm kenal jerk..ehehehe..kumbang kpunyaan cik nunu tu kan..alalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...