Monday, July 5, 2010

destinasi ku..


perjalanan 7 jam kali ni memang bez.. dari jalan highway then lalu jalan persisiran pantai.. mata ni xsempat nak lelap sebab tengok permandangan sepanjang perjalanan.. klu ikut highway ke arah utara rasanye memang xheran nak pandang pemandangan..

destinasi budget kali ni ke pantai timur pulak.. 
'na na na na na Ganu kite...'

cube teka nak pegi terengganu dari gombak berapa km..?

atlaz.. da sampai sempadan negeri Darul Iman ni.. lega ckit nampak signboard ni since badan da kebas2 duduk dalam kete.. klu drive mesti lagi penat kan?? sib baikla jadi co-pilot je.. ;)

perhentian pertama yang wajib, kene rasa nasi kukus ayam ni..

kat depan Masjid Terapung, Kuala Ibai..

ni la kapten untuk perjalanan i ke pantai timur.. 
confirm xsesat jalan.. hehe..

ni la Pantai Kuala Ibai.. kebanyakan panti kat sini xleh nak mandi.. 
so i jalan2 tangkap gambar je la..

5 comments:

♥♥♥zakiah♥♥♥ said...

nunu... dtg trg ke.. wow.. my hown town... ;)) homesick now..
bgs2,pntau K.Ibai tu zakiah pggil Pantai Lagun,port zakiah lepak la situ...
btpe p sane yunk?

A D I A said...

destinasi bajet ke percutian mewah ni heheh? sila details kan prelanjaan anda di sana nak tgk sebajet mana.

Kaseh NazLieza said...

amboi2...g pantai timur melawat bakal MIL ker..ahaks..

POSH76 said...

bessnyer gi KT..pi honeymoon ka hehe

Miss Fairladyjim said...

terima kasih kerana memakai tudung jim's cupboard, terserlah kejelitaan anda...pewwwwiiitttt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...