Thursday, July 15, 2010

It's a Thumberlina Zahra's Bezday..

ni la si cute thumberlina.. laz saturday bezday party die.. da 2tahun da si kenit ni.. nampak sedap kek die ni tapi yang xbeznye, i leh lupe nak rasa kek ni.. da kenyang makan benda2 lain punya pasal.. hehe..

the colorful balloons..

'hepi bezday 2 u.. 2x
hepi bezday 2 Nur Alisha Zahra..
hepi bezday 2 u..'

'nah..mama pulak pakai topi adik ye..'

makanan sedap sangat sampai termuncung2 untie die ni..

i nak bawak lari bezday gurl ni kejap.. nak antar kat abang jamar die.. da asyik tanya je 'abang jamar mana?? abang jamar..?'

bezday gurl in action..

turn mak2 n makcik2 in action la pulak..;)

4 comments:

JMR said...

meh2..abg jamar sini..seb baik dia tak pgll JMR..happy besday gurl!

♥♥♥zakiah♥♥♥ said...

suke tgk2 bday budak2 ni..=)

Anne Boleyn said...

ank buah c's nunu ke ni?comel gila okay. macam cina. :)

p/s: jom lah tengok pengalaman hana masa nuffnang sharring session kat sini :

http://hanalovenest.blogspot.com/2010/07/nuffnang-sharring-session-pak-li.html

SuRayA^i. said...

comel bfday girl =D
and d deco pun comel jgk! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...