Sunday, July 25, 2010

Mohon Cerai Melalui Blog..



Krisis rumah tangga 2 blogger terkenal terbongkar..

..... Bagaimanapun, krisis rumah tangga blogger Mamasita Mamamia! dan Sakmongkol AK47 kini terdedah untuk dibaca oleh pelayar internet seluruh dunia apabila si isteri semalam secara terbuka menyatakan hasrat memohon cerai di dalam blognya.

Perbuatan meminta cerai melalui blog itu dipercayai keejadian pertama seumpamanya di Malaysia antara 2 blogger suami isteri.....     KOSMO!ahad, 25 Julai 2010..

6 comments:

Mr. J pengeRindu said...

isk isk.. inilah dia salahguna internet.. Blogger jadi perantaraan.

* Cinta + Info + Trick + Sayang = www.pengeRindu.com

akmalhilmi said...

wwaahhhh
mcm 2 skali skg
adeh

Hariz said...

Hahahaha..
gilalahhhhhh
ini mcm pun ada?


New Entry Prof-Hariz
Gangguan Seksual Lelaki

Anne Boleyn said...

adeyhhh~ haih.. macam2 hal skang ni.

p/s: ade 'kabel besar' tak? jom baca entry pasal kabel besar ni kat blog HLN. :)

HaFizRahMaN.com said...

pinjam gambar kat atas tue=))tapi dah backlink ke sini dah=))

http://hazrilhafiz.blogspot.com/2010/07/blogger-popular-mohon-cerai-melalui.html

QuEeN Of 2 Heroes said...

zaman da moden....macam2 hal kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...