Friday, July 9, 2010

rumah kucar- kacir..

sesape yang masuk umah i arini n 2 minggu akan datang mesti confuse ni umah ke tongkang pecah.. hehe.. i sendiri pun confuse mana satu ruang tamu, mana satu ruang menonton, mana satu bilik n mana satu ruang makan..


organ n rak2 sema kene alih kat ruang menonton..


sampai kat ruang makan pun ade sofa tersesat..


actually ni sema gara2 nak me'lawa'kan umah sebelum raya nanti.. nampaknye raye tahun ni kategori sakan la ye.. lalala..

8 comments:

Mohd Fadil said...

awalnya nak sambut raya..pehh...dah siap nak kemas semua dah...

ked :) said...

wow,,semangat raya nampak..
HEHE

JMR said...

pose ganti dh abes?

POSH76 said...

wow dah siap berkemas yer bagus2 nanti bulan poser tak penat sgtkan hehe

sI tEDI said...

leh dtg ray ekat umah. pastu leh dapat duit raya. hik hik hik

Anne Boleyn said...

wahh raya sakan lah nnt. nnt hana nk dtg uma masa raya boley?? ehh tadi kan macam terngorat bro JMR lak tadi. hahahahhaa :p kiddin.

ehh~ ingat tak pasal contest yang hana wat tu. kan hana nak wat jelajah blog untuk yang dapat 4-5 markah.so, esok ada entry khas untuk c's nunu tau. turn entry c's yang last skali. tungggguuuuuuu. :)

JMR said...

tu psl..seb baik tak tergedik..tak psl2 kantoi nnt..hahahahahahah

Kaseh NazLieza said...

wah...dh start aktiviti mngecat ea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...