Sunday, August 15, 2010

banana split yang tak semenggah..

xtau la kenapa lately ni i gile nak makan banana split ni.. klu leh tiap2 ari kot i nak makan.. nak2 bulan2 pose ni lagi la tekak ni nak makan macam2.. oleh kerana i bbuka kat umah je so kne la wat banana split ni sendiri.. ape..?? tak semenggah..?? dun judge a book by its cover.. nampak je pisang kontot2 n presentation pun xseberapa.. rupe je buruk tpi klu dapat makan ni confim xsampai 2 minit da abes da.. klu xpecaya kene ar tanya orang yang da rasa banana split homemade's by cik nunu ni.. ;p

8 comments:

Ery Farieha said...

macam lama plak x makan banana split ni
hhu~

'Cikgu Padi' said...

heheheheee....takpe..rasa dan rupe sebenarnya tak penting...yang penting kepuasan..

budak kampung said...

banana split 1!!!!pos laju yer hehehe

J.M.R said...

psl i xnah mkn pon yg u buat..asik kn beli kt kedai je...

hazman aka species1980 said...

whoaaa... siap ngan ice cream tiga rasa.... menarik nie

kisahsensasi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kaseh NazLieza said...

wah...boleh torai ni..ehehehe

Anne Boleyn said...

heheh asalkan sedap and dptk puaskan tekak tu jd la kan cik nunu. nk jgk banana split. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...