Wednesday, September 15, 2010

langsir raya vs baju raya..

cantik tak langsir raye baru kat umah nenek i ni..? warna tanah langsir ni krim dan bunga die merah, oren n coklat2..

comel je si kenit ni berbaju kurung kan..? pastu nak jugak pakai handbag.. tapi kan, kenapa corak baju die ni macam kenal je.. warna tanah baju die ni krim dan bunge pulak merah, oren n coklat2.. oppsss.. camne corak baju kazen i ni leh seakan2 sama dengan langsir nenek i ni?? nasib baik la si kenit ni baru 2 tahun.. klu die 12 tahun ke mau menangis tengok baju die yang sama dengan langsir.. ;)

5 comments:

ijad said...

selamat hari raya

Kaseh NazLieza said...

wawawa...xmo la jd mcm ni...langsir bgerak..uhuuu

J.M.R said...

zahra! abg jamar di sini..:-p

Anna Boleyn said...

hukhuk...camne ley sma lak ni. klu hana jadi cenggini, mau nye melalak-lak nak balik takmo beraya. kikikiki :p


p/s : jom datang blog anna boleyn tengok header and layout baru. Okay tak??? :)

Sir Marcello said...

alah siannya...baju sama corak lak..nasib bek budak2..kalo tak mahu haru biru jadinya~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...