Wednesday, September 8, 2010

salam aidilfitri..


tibe2 arini rasa xseronok pulak nak beraya.. sebab raye tahun ni pun xdapat raya sama2 lagi.. sorang raye kat pelabuhan barat, sorang lagi kat pantai timur.. jauhnye.. but seriusly, D.. im hepi to celebrate this raya again wif u, eventhough u not around me.. erm, citer pasal rayer.. da 10 tahun kot i beraya kat kampung dekat sini.. kadang2 teringin nak balik kampung kat johor tapi da xde sesape (nenek n atuk) kat sana.. sedara mara pun ramai yang balik raya kat KL je..

dikesempatan ini, i nak ucapkan selamat ari rayer untuk sema.. maafkan if ade tersalah kata or tersalah komen kat entri korang.. semoga raye kali ni kite gembira menyambutnye dengan orang2 yang tersayang..

SELAMAT HARI RAYA.. 
MAAF ZAHIR DAN BATIN.. LUV, NUNU EERA..

4 comments:

hamzah ian said...

dah raya!!!

J.M.R said...

sori lah..i kena beraya kat DOHA tahun nih..tak blk malaysia..

Sir Marcelo said...

Salam Aidilfitri :)

Anne Boleyn said...

selamat hari raya cik nunu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...