Monday, October 4, 2010

datang beraye rumah orang.. buat cara macam 'rumah orang ye..'

tengok la gaya cute boy ni masa datang beraye.. tengok tv sampai ternganga mulut tu ha.. kat tangan kanan xlepas dari biskut raye choc chips yang jadi feberat die.. xtau la cite ape yang die tengok tu.. pastu orang lain da xleh nak tukar channel lain da klu die ni da duk depan tv..

'nak jugak ke biskut raye ni.? sedap tau..'

at laz.. 'GOAALLL..!' owh.. si cute ni tengok bola upenye.. ;)

9 comments:

.s.o.f.i.a. said...

tomeynyer!!!!!

Kaseh NazLieza said...

comel...sape nih nunu??

POSH76 said...

Mmg kiut & smart budak ni...anak sapa la ni yer hehe

Anna Boleyn said...

salam..

thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

cute nya! anak buah cik nunu ke?

p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


http://hanalovenest.blogspot.com/2010/10/rahsia-kekal-langsing-u-must-read-this.html

Encik Psychopath said...

yeke tgk bola. ?

Sir Marcello said...

hahaha...rileks jer dia..tak pk orang len dah..ada makanan faveret lagi kat tangan~

Aidi-Safuan said...

haha.. dah tuan rumah suruh buat cam rumah sendiri. tuh yang memang buat cam rumah sendiri tuh. :P

elmo blurb said...

ouh c dia sangat comel ! :)

elmo blurb said...

ouh c dia sangat comel ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...