Tuesday, October 12, 2010

kemalangan 10.10.10: gambar2 yang mungkin buat anda xleh tido..

rasanye sema orang terkejut dengan kemalangan ngeri pada 10.10.10 yang lepas.. masa musim raye yang lepas kite xdengar pun kemalangan yang macam ni.. tapi lepas abes raye ni dikejutkan dengan cite pada tarikh keramat bagi sesetengah orang.. ni antara koleksi2 gambar yang buat i xlena tido.. gambar ni ditagged di fb oleh seseorang yang ade kat tempat kejadian masa tu.. gambar2 ni sema saiz kecil.. xsanggup rasanye nak besarkan..




Al-fatihah.. takziah untuk sema keluarga mangsa nahas ni.. kadang2 klu kite da berhati2 pun kite pulak yang jadi mangsa atas kecuaian orang lain.. tapi takdirNya tiade sape yang tau kan.. Wallahualam bi shawab..

6 comments:

babyblogger said...

alor..ngerinya aku tengok gambar2 eksiden tu.. innalillah dan takziah kpd keluarga mangsa

babyblogger said...

alor..ngerinya aku tengok gambar2 eksiden tu.. innalillah dan takziah kpd keluarga mangsa

Bro Framestone said...

jgn la buat bro xleh nk tido malam ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

POSH76 said...

betul2 menyayat hati..sis tak tengok gambar langsung tak sanggup alfatihah amin

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Al-fatihah
sudah ketentuan dari_NYA

Anna Boleyn said...

hukhuk..memang ngeri. takziah pada keluarga mangsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...