Saturday, December 4, 2010

segar dari Padang..

klu sesape yang da penah ke indonesia mesti tau yang kat sana memang terkenal dengan kain2 yang murah tu.. tapi sayangnye i xberpeluang lagi ke sana.. sebab takut nanti da sampai sana xnak balik malaysia lagi da.. bukan sebab terpikat dengan lelaki lombok ye, tapi sebab lambakan kain2 kat sana tu..;)

kain pasang kerawang and kain pelikat rumah minang ni souvenir dari Padang kiriman bapak Sahak.. masih terpikir2 nak buat baju ape kain pasang ni.. nak wat bju kurung je kot.. oh ye, kain pelikat tu MR. JMR wat ape? wat baju melayu cukup x? hehe..

6 comments:

princeduyong said...

selalu gak gi padang...padang bola..

A D I A said...

amboi cantiknya kain kerawang tu, pink colour. i like. kalau tamau kasi i ye. wahh.

cik selamah kundang said...

bedal nasi padang pun best.haha

zmah said...

Bestnya dia dapat kain FREE

Ery Farieha said...

baju melayu kain pelikat?

o_______O

hahaha lawak. wat sampin dah ;P

enyheartsdiamond said...

eny sgt suka kebaya indonesia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...