Saturday, July 23, 2011

Antara Juvana, Daim, Zahiril Adzim dan Shera Ishak..

Zahiril a.k.a Daim dengan Cik NuNu a.k.a Shera Ishak.. Huhu..

Juvana: Drama yang berjaya meraih 4.2 juta penonton untuk episod terakhir cerita tu.. Tahniah..
Daim: Watak Zahiril Adzim dalam cerita Juvana.. Name of my favourite chocolate too..
Zahiril Adzim: Cara die cakap dekat luar dengan dalam cerita Juvana sama je..Lemah lembut dan sopan je orangnye.. :)
Shera Ishak: Takde kena mengena dengan Shera Ayob.. ;)

9 comments:

hazman aka species1980 said...

Shera : nanti kita mintak Zahiril tiket free tengok JUVANA the movie...

lagenda said...

tgk gak juvana ni d episod akhir tp x tahu ujung pangkal sbb episod yg akhit tu lah episod pertama yg mak tgk..huhuhu

POSH76 said...

bakal hero malaya...suka lakonan dia

A D I A said...

shera ishak tu siapa? heheheh. suka tengok ZA ni tapi dia nak jadi hero tak best sikit sebab dia kecik.

JMR said...

bila masa lak jadi nama shera nih???:-p

nizamsani said...

wow.

mummysyafie said...

bila jumpa Daim ni? ala..best nya.

qellissa said...

Suka tgk Daim ni bila dia jd cekgu..nampak so smart..Sebenarnya x ikut sgt cerita Juvana ni..Last episode hari tu baru tgk..=)

Encik Psychopath said...

weeewit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...