Monday, August 22, 2011

Today I don't feel like doing anything..

Lagi seminggu kan nak rayer.? Best-best.. Tapi kan, arini masuk -masuk je keje da nampak keje-keje yang pending lagi berselerak kat atas meja ni.. Sampaikan laptop opis yang kecik cikit dari anak gajah ni pun tak nampak atas meja ni.. ish3..


Sekarang baru i tau kenapa cuti rayer 29 August di'reject' bos hidup-hidup.. Ni mesti kes bos nampak meja i kan.. Dan kerana frust menonggeng sebab cuti rayer tak approve, so arini rasa malas giler kot nak buat sema keje-keje ni.. Rasanye sebab mood rayer da datang kot.. Dan mungkin jugak sebab da nampak menu-menu rumah terbuka untuk rayer nanti.. Weee.. ;)


Kepada yang da start cuti rayer minggu ni, selamat balik kampung, selamat menganyam ketupat and tak selamat main mercun.. ;)

2 comments:

JMR said...

alololo ciannyer..buat cpt2 le..jgn men fesbk je..ke nak jadi fesbuk engineer lak..hahahah

sayazakiah said...

bos melayu ke cina?
ishh xprihartin lgsg org nak raya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...