Sunday, October 30, 2011

OMG.! Fara Fauzana, pengacara baru Nona..

Kelainan yang mungkin dicari Nona lepas percubaan tampilkan Maya Karin dan Vanida Imran sedikit gagal.. Macam best jugak Fafau yang giler- giler ni nak jadi pengacara baru Nona yang lebih feminin dan serius.. Pape pun, i memang tak sabar nak tengok Fafau nanti.. Gudluck to Fafau.!


Mr. Tunang: Baby.. (Tibe-tibe panggil baby ni mesti ade pape.. hurm..)
Me: Yup, abang.. (Tertanya-tanya)..
Mr. Tunang: Lepas ni klu nak kua ari ahad kite kua petang- petang ckit ye..
Me: Petang- petang macam mana tu.? (Tak puas ati lagi..)
Mr. Tunang: Ala, lepas abes nona macam tu ke..


Nak tau kenapa.?

Sebab Fafau akan dibantu oleh Neelofa dalam Nona nanti.. Okkey, Neelofa memang cun.. Nampaknye lepas ni no more date with Mr. Tunang untuk ari ahad.. Especially masa rancangan Nona ni.. Memang confim time tu Mr. Tunang nak layan Nona.. haha..

9 comments:

JMR said...

salah tu, bkn layan nona tapi neelofa..

wakakakakaka

tiefazatie said...

hahhaha..xleh blah!

sayazakiah said...

msti tinggi rating nona pas ni..:)

POSH76 said...

harus tengok ni gandingan yg mantop...sis pun suker hehe

hazman aka species1980 said...

Ala eera ....lambat lagi tu...tahun depan kan.... so ade masa lagi ...p/s: Kawe pun minat ngan Mek Neelofa nie....

cik EPAL said...

asal lah laki sume minat sangat dengan neelofa ni??? tetttttttttttttttttttt hahahaha

lagenda said...

Erk...?? Jap..nak gosok2 bijik mata kjp

Mr tunang tu layan jugak nona?? biar apa pun halasannya..neelofa ke hapa, masalahnya layan NONA??? NONAAAAAA..??

kah kah kah kah kah..

cikpia said...

ni mohd azri amran tatau lagi ni. kalau dia tau silap2 tak kuar umah la ahad. dia rekod nona, pasang balik sepanjang hari.....

ha ha....

helo!! i pun cantik macam neelofa jugak hoccay!!!

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your teddypinkygurl.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...