Wednesday, January 4, 2012

WithWordsWed: Bukan sekadar rupe..

Klu tengok rupe je rasanye ramai yang bagi free pun tak nak kot patung ni.. Nak-nak yang warna hitam atas sekali tu.. Nak kata comel, tak.. Nampak macam menakutkan pun ade jugak.. Tapi klu da pegang dan peluk patung ni lembut dan best jer.. ;)

8 comments:

POSH76 said...

tak bagus patung rupa org ni..malaikat tak masuk

*SiRibenMerah said...

nak satuuuuuuuu~

Zarul said...

kat mana nih

rasp said...

kalo bagi budak2 mesti suka kot..

محمد رازيق said...

wow. kasi satu. hehe. salam kenal. free, jmput singgah blog, jmput bc entri DAHULU itu.

madammondoq said...

ala tomey. tomey.. sian si gelap yg atas sekali tu..

A D I A said...

eh siapa tanak free tu? kasi i free i mauu. yg barisan tgh tu ye, yg hitam tu scaryyy.

Miss Jim said...

cik nunu main patung2 lagi? ish ish ish... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...