Tuesday, December 17, 2013

Online Baby Shop : Cutie Pie Shoppe..

Korang suka barang baby? Suka shopping online? Ye, Nunu suka semua tu.. :) Dan pasti ramai lagi yang suka shopping barang-barang baby yang cute dan comel, nak nak ibu- ibu comel di luar sana..

Bukan apa, online shopping memudahkan urusan serba serbi.. Tak payah nak start kereta, takyah nak tempoh traffic jammed, takyah nak sesat cari kedai, takyah nak membazir minyak.. Segala-galanya terletak di hujung jari anda dan jugak kepada jumlah baki di dalam Maybank2U / CIMBclicks dan bank-bank lain anda.. Hehehe

Asyik jadi pembeli pun bosan gak.. So, Nunu decide dan slow-slow, wujudkan satu online shop nama Cutie Pie Shoppe (CPS) untuk bisnes menjual baby stuff dan produk-produk untuk kegunaan wanita.. Basically, untuk baby stuff, kami ada prewalker shoes, soft toys, cute rompers, etc.. Dan untuk kaum ibu, kami menawarkan barangan kesihatan seperti vitamin dan supplemen..

Pendek kata, online shop CPS ni khas untuk ibu dan juga anak.. 

Untuk tahun pertama ni, CPS telah berjaya mendapat supplier yang best untuk dapatkan harga terendah bagi beberapa item.. Konsep bisnes di CPS, kami akan cuba dapatkan supplier yang mampu menawarkan harga terendah, baru kami iklankan barangan tersebut.. Kami tidak akan sewenang-wenangnya mengiklankan barangan dengan harga yang terlalu tinggi berbanding dengan online shop lain.. Kami mencari kualiti harga & kualiti barangan berbanding kuantiti.. :)

Jom LIKE Facebook  Cutie Pie Shoppe untuk dapatkan barangan baby dan ibu dengan harga murah..

Konsep yang kami amalkan berjaya menjadikan beberapa item menjadi Hot Sale untuk bulan-bulan terakhir tahun 2013 ni.. Selain strategi pemasaran yang sentiasa mencari peluang dan ruang, CPS sebolehnya mahu menawarkan harga terendah berbanding online shop lain.. Antara Hot Item yang sentiasa menjadi pilihan pelanggan di Cutie Pie Shoppe ialah LAMAZE Inchworm.. Sesuai dijadikan soft toys untuk new born baby.. Dengan harga RM18 per unit, kualiti tetap sama tapi lebih murah daripada lain..

LAMAZE Inchworm, RM18 / unit.

Berminat nak order? Rujuk ke FB Cutie Pie Shoppe dan place ur order di Cutie Pie Shoppe Order Form..

Selain baby stuff, since Nunu adalah Independent Distributor untuk produk kesihatan Shaklee.. CPS ada menawarkan supplemen-supplemen yang memang dah diakui kualitinya dengan HARGA TERENDAH.. Dan Nunu pun consume Shaklee nye supplemen such as Lecithin, B-complex, OsteMatrix, Vitamin C etc.. Mungkin ada yang mahu mencuba tapi dia rasa produk Shaklee ni mahal.. Takpe, Nunu bagi harga terendah hampir menyamai harga modal tau.. Tak pun, cuba first trial pack seperti trial pack untuk set Skin Care atau pun set-set lain.. Itu boleh kita diskas..

Berminat menjadi consumer supplemen hebat ini.? Shaklee by CPS Order Form..

Atau mungkin ada yang ingin menjana pendapatan sampingan atau sepenuh masa dengan Shaklee.? Pun boleh kita diskas cara dan bagaimana nak join Shaklee ni dan jana pendapatan.. Boleh direct whatsapp dengan Nunu di +017-2109382 untuk sebarang pertanyaan..

In sha Allah dari semasa ke semasa kami cuba perbaiki kekurangan yang ada pada online shop Cutie Pie Shoppe ni.. Terima kasih untuk sokongan & LIKE korang selama ni.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...