Monday, December 2, 2013

Pengedar SAH Shaklee anda.

Assalamualaikum w.b.t..

Benda baik, barang baik, tak salah kalau kita nak kongsi kan.. Rasanya majoriti pernah dengar SHAKLEE.. Mungkin ada yang pernah ambil supplemen/ produk ini dan mungkin juga ada yang tak tahu apa benda SHAKLEE ni.. hehe.. Nunu pun tak familiar sangat dengan SHAKLEE ni sebelum pregnant yang lepas, tapi my hubby tahu sejak zaman dia sekolah lagi.. Sebabnya dia pernah consume supplment ie. garlic +B complex satu masa dahulu, katanya sebab dia aktif main basketball dan perlukan khasiat- khasiat yang tak tertanggung dengan sekadar suapan nasi dan lauk- pauk harian.. Then, lepas dah abes sekolah, dia stop consume supplemen dari SHAKLEE ni..

Sehinggalah kelahiran baby pertama kali, baby boy.. Well, baby boy memang kuat menyusu.. Dan bimbang susu tidak mencukupi, dan selepas cadangan my hubby, Nunu consume ESP cum my first time jadi consumer Shaklee ni.. Lagi pun, bila Nunu baca review abut ESP ni, majoriti bersetuju dengan keberkesanannya membantu milk production untuk ibu-.ibu yang breastfeeding..

In the same time, Nunu consume gak Ostematrix untuk mencegah osteoporosis+ kekuatan gigi dan B complex.. So far so good.. Memang rasa perbezaan sebelum dan selepas consume supplemen Shaklee ni.. Itu pengalaman Nunu dan bila baby kami masuk 5bulan, first time dia selesema yang agak teruk.. Seminggu jugak dengan hingus dan air hidung tak stop..

Then, bawa dia pergi satu klinik di Port Klang.. Well baby kecil lagi dan tidak digalakkan untuk ambil medicine segala bagai.. Doktor bagi Nutriferon untuk membantu kuatkan lagi sistem imunisasi badan. . See.. Doktor pun percayakan kualiti supplemen dari Shaklee ni..

From this, Nunu terus sign up untuk menjadi member sekaligus menjadi Independent Distributor.. Bukan sekadar Nunu dapat membeli dengan harga lebih rendah, tapi kualiti produk pun membantu keputusan Nunu ni.. So, here we go.. Untuk uols yang ingin consume dan membeli any supplemen, bolehlah contact Nunu.. InsyaAllah kita kongsi yang baik, harga pun insyaAllah yang terendah Nunu bagi..Why not kita try, mana tahu, ada hasil positif yang belum kita tahu kan..boleh whatsapp/sms untuk membeli dan Nunu akan guide jadual pemakanan yang betul.. Boleh gak email ke teddeera23@gmail.com untuk sebarang pertanyaan:



SHAKLEE : Creating Healthier Lives..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...