Thursday, December 26, 2013

Set Penyusuan 3M Shaklee..

Assalamualaikum wbt..

Since lately ni ramai yang bertanya tentang set penyusuan atau set semasa berpantang yang sesuai mengikut bajet mereka, Nunu nak share produk daripada Shaklee yang boleh ibu mengandung atau ibu dalam pantang atau ibu menyusu boleh ambil/consume untuk membantu mereka menjalani kehidupan harian dengan lebih sihat dan bertenaga..

Selain SET MILK BOOSTER seperti di ENTRI INI, ibu- ibu boleh consume SET BERSALIN/ MENYUSU SHAKLEE yang terdiri daripada Vite-Lea, B-complex, Vitamin C, ESP, Alfalfa Complex dan juga Ostematrix..

Apa itu VITA-LEA?
Adalah multivitamin dan mineral yang memberi tenaga dgn kadar segera dan sangat membantu ibu yang menghadapi masalah untuk tidur semasa berpantang.Vite-Lea ni juga penting untuk pertumbuhan sel dan pembiakan.Since ni adalah multivitamin, ia mampu mengimbangi nutris lengkap dalam membantu mencegah depresi, tekanan darah rendah, masalah anemia dan juga masalah kurang selera makan..


Apa itu B-complex?
Adalah lengkap dengan 8 vitamin - B1, B2, B3, B5, B6, B12, asid folik dan biotin. 
Membantu menghasilkan tenaga, mengurangkan tekanan, membantu menambah selera dan penting untuk pembentukan darah merah sekiranya letih dan lesu..

Apa itu Vitamin C?
Penting untuk pengukuhan sistem imunisasi, membantu pembinaan colagen dan mampu mengawal tekanan..

Apa itu ESP?
ESP atau Energizing Soy Protein membantu dalam meningkatkan penghasilan susu. Kandungan utama ESP, soya mengandungi protein yang tinggi dan baik untuk bayi. ESP juga mengandungi isoflavone yang bertindak membantu melembap, menggebukan, menganjalkan kulit dan payudara..

Apa itu Alfalfa Complex?
Alfalfa membantu menjaga kesihatan buah pinggang dan merendahkan kandungan kolestrol. Ia juga berfungsi sebagai milk booster.

Apa itu Ostematrix?
Terdiri daripada nutrien kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum dan magnesium yang penting diperlukan oleh tubuh.. Menggantikan semula kalsium dalam tubuh ibu dan elemen penting untuk ibu yang menyusukan dan juga bayi..

Untuk dapatkan set penyusuan/set bersalin ni, jangan segan silu untuk PM atau Whatsapp di 017-2109382 untuk harga lebih rendah dan istimewa. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...