Wednesday, September 30, 2015

Kisah abang buah naik motor..

Lunch tadi sempat singgah beli buah dengan abang yang jual buah pakai motor kat belakang ofis ni. Tengah sibuk- sibuk pilih buah tu, ade sorang akak ni cakap 'penat sangat ye sampai ternganga tidur tu ha'. Masa tu baru perasan yang anak die tengah tido, kepala atas handle motor tu. Allah.. Sebaknye rasa tengok budak kecik yang lebih kurang sebaya abang Ayyan tu. Dengan keadaan panas tambah pulak jerebu ni lagi. Semoga budak tu mengerti susah payah ayah die nak cari rezeki. Dah besar nanti tolong ayah dan jangan sesekali lupe jasa ayah ye nak..


To anak- anak pinjaman Allah untuk mommy, Ayyan dan Danish: Mommy doakan Ayyan dan Danish jadi anak yang soleh dan faham pengorbanan daddy yang cari rezeki untuk family kite. Kami tak harapkan ape- ape balasan cuma kami nak kamu jadi anak yang taat dengan perintah Allah..

To papa dan arwah ayah: Terima kasih yang tak terhingga sebab membesarkan Nunu dan Jamar dengan kudrat mereka.. Sesungguhnya pengorbananmu tidak terbalas oleh kami.. Nunu sayang daddy, papa & ayah..

4 comments:

Izwa Kamaruddin said...

cantik nyer templete baru ;)

Fiza Rahman said...

Tak boleh baca citer sedih pasal bebudak nih. Hati tisu. Dapat bayangkan macam mana keadaan budak tu :-(

sherlina halim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Home Generator Lewisville said...

Your tthe best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...