Friday, January 22, 2010

khas untuk wanita..

senggugut slalu dialami pmpn msa dtg bulan or period..
ada yg teruk n ada yg x..kadg2 senggugut leh ganggu
emosi stiap kali dtg bln jgk.. slh satu cra nk ilang sakit
telan pil thn sakit.. n im da 1 yg slalu ade mslh dgn senggugut
ni smpi kne telan pil thn sakit everytim period.. kadg2 thn
sakit smpi menangis2.. emosi xyah cite ar klu tgh period,
sema bnd xkne.. slalu jgk nk cri gduh dgn org..;)
n klu tgh sakit 2 cnfirm2 la kls pun kne skip kan??


da mcm2 ubt mkn utk mslh ni tpi mcm xde pape pun..
n skrg ni pun tgh try nutri-pearl.. kapsul ni digunakn
scra tradisional utk bdn lemah, melegakn senggugut
n melancrkn kitarn haid.. ubt ni suggestion from linda onn..
ni pun bru mkn botol yg ke2.. tpi nmpk ade gud feedback..
tat y nk truskn mkn ubt ni..

kt kotak die pun da ade 2lis ubt ni khas utk wanita..
ade org tny i klu laki mkn jdi ape yek??
tahla, dear.. u try ar sdiri ye..;p

hope lps ni no more period pain, no more bad mud,
no more gduh2, no more nngis2 n no more ponteng kls ye..


8 comments:

JMR said...

ye, i ngaku i yang tanya..tapi kalo makan tak jadi pa pe kan. Atau i pon akan kena senggugut gak??????

sabar je la..................:-p

JMR said...

tapi kalo i makan, tak jadi pmpuan kan????????

OMG

POSH76 said...

sis leh beli kat ner ni

[s][u][e][h][a][n][n] said...

yeahhhh..macam ok jer benda ni.. :)

SuRayA^i. said...

eheh, sy xpenah kene sggugut tp kalo emotionally interrupted mse period tu slalu la..

NuNu EeRa said...

my MR: ye..nnti i bgi u mkn ye..then kite tgk la ape jdi..hehe..

posh76: i bli kt guardian..RM39.90..

NUNU EERA said...

suehan: i pun tgh mcuba..klu ok nnti i bgtau blik..

suraya: i klu xperiod pun ade je emosi interrupt 2..hehe..

MiSs FaiRlaDy JiM said...

lepas ni JMR boleh sertai peraduan KOTEX contest jugak!welcome to the club!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...