Wednesday, December 11, 2013

Set Menyusu Terbaik Shaklee - Milk Booster

Assalamualaikum wbt..

Ibu mana yang tak berhajat menyusukan anaknya secara ekslusif sehingga anak berumur 2 tahun, setidak-tidaknya 6 bulan pertama? Kebanyakkan ibu baru akan teruja dan berhajat sebegini pada mulanya.. Tapi macam-macam halangan yang timbul dan mematahkan semangat ibu baru..

Seringkali kita dengar,

" Kak, saya nak try set menyusu dari Shaklee, tapi saya tak tak tahu nak ambil produk yang mana satu.. Then, ada tak set yang paling murah.. Almaklumlah saya baru je dapat baby ni, banyak belanja nak kena guna gak..."

Jawab Nunu, "Jangan risau dik, akak 7 bulan yang lepas pun sama gak.."

In sha Allah di mana ada kemahuan di situ ada jalan.. Siapa cakap consume produk Shaklee memerlukan belanja yang besar.? Terutamanya set menyusu Shaklee ni..

Kalau consume complete set, memang memerlukan belanja yang besar. Tapi untuk permulaan, ibu- ibu consume set basic/ bajet yang in sha Allah akan berjaya menghasilkan stok susu yang mencukupi untuk baby anda.. Set ini adalah supplement yang betul- betul penting semasa penyusuan tau.. Dan selepas tu, bila dah stabil, boleh consumer set-set lain mungkin.. :)

Set yang Nunu maksudkan ialah:


Kelebihan Alfalfa Complex ialah amat sesuai sebagai penggalak susu (milk booster) selain membantu membuang toksik dalam badan, mengurangkan kolestrol dan membantu memberi tenaga kepada tubuh badan.. Alfalfa ni membantu melengkapkan zat dan nutrien dalam pemakanan.. Ibu menyusu yang consume alfalfa tidak akan memudaratkan bayi seperti panas atau cirit birit..

Kelebihan ESP (Energizing Soy Protein) pula adalah sebagai sumber protein yang lengkap dengan 9 asid amino penting.. Protein ni akan membantu pembentukan sel dan bertanggungjawab menampung keperluan tubuh untuk menghasilkan susu badan bagi keperluan si kecil..

In sha Allah set ini bukan saja berpatutan tapi mampu memberi hasil yang diharapkan.. Ibu suka anak pun gembira, maklumlah stok EBM mencukupi setiap hari.. :) Untuk satu set ni, Nunu bagi harga special untuk blog readers di sini.. Just Call/SMS/Whatsapp me di 017-2109382. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...