Showing posts with label Movie review. Show all posts
Showing posts with label Movie review. Show all posts

Thursday, February 2, 2012

Review: Azura 2012

Azura..
Kaulah sinar hidupku..

Lepas baca beberapa review blogger- blogger yang da pegi pra tonton untuk cerita ni, minat untuk tengok cerita ni automatik jadi kurang sikit.. Tapi sebab Mr. Tunang da request awal-awal nak tengok Neelofa cerita ni, terpaksa la layankan jer.. ;) Kebetulan semalam ade tiket kat Cathay e@Curve pukul 9.45 pm.. Kire dapat tiket ala-ala pra tonton la jugak kan..

Overall citer ni okey la.. Tapi time scene romantik dan kelakar tu memang terbaik.. Walaupun cerita yang cube disampaikan tak berapa nak sampai, tapi cite ni ade kekuatan yang tersendiri.. Kalau boleh i nak minta Aziz M. Osman buat balik cerita ni dan kena tambah beberapa scene untuk cerita ni lebih touching dan sampai kat hati penonton..

Ermmm.. Romantiknye gambar ni kan.. Terus berangan nak ade gambar macam ni jugak.. :)


Jom layan lirik lagu Azura yang best ni.. Cube tukar Azura tu jadi Shahira pulak.. Mesti lagi bestkan.. Weee.. ;)


Azura.. Ada sinar di matamu.. 
Lembut hatimu mesranya.. Sayang

Azura.. Senyummu ku terbayang.. 
Tanpa mu ku sepi.. Rindu

Azura.. Kaulah sinar hidupku.. 
Yang mengalirkan cinta.. Di dalam jiwaku
Azura.. Kaulah sinar hidupku.. Moga takdir menyatukan.. 
Cinta kau dan aku.. Azura..

Monday, March 14, 2011

Movie Day Out with Beautifulnara.. ;)

movie pilihan dengan  blogger kali ni mesti la filem yang tengah hangat macam goreng pisang panas ni.. tapi klu nak tau cite ni sesedap goreng pisang panaskah kena pegi tengok kat wayang tau.. overall cite ni 4.5/5 since kisah hikayat merong mahawangsa ni memang i tak penah dengar pun.. so it's something new and quite interesting for this epic film.. nak tau sinopsis cerita ni leh cek kat sini jugak.. HMM by JMR..

since kitorang antara blogger yang datang awal queue for the ticket.. so dapat la couple seat ni..

Abang Nara bersama abang JMR.. ;)

* I'M ADDICTED TO BEAUTIFULNARA.COM *

Tuesday, June 22, 2010

At last dapat jugak tengok..

semalam marathon lagi.. da lama xtengok 2 muve dalam 1 ari.. sebab nk wat outdoor activity, semalam pun asyik ujan je.. so layan muve is da best choose, i guess..


1st jom kite layan cite kartun ni dulu.. toy story 3 ni bez sangat.. sebab watak2 dalam ni pun sema cute2 belaka except tabung pink yang idung penyek 2 ye.. dengar kat hot.fm pagi tdi pun toy story ni filem terlaris di dunia mengalahkan karate kid no.2 n seterusnya the A-team no.3.. slalunye klu kite da besar mesti toy2 ni akan dlupakan.. my dad pun ade cakap xelok simpan mainan patung klu xmain.. tapi i sayang la nak buang toy2 n bear2 yang i ade.. daripada i buang, i ingat nak bagi jela kat my kazen or sesape nanti..


for 2nd muve layan malay n romantic muve la pulak ye.. setelah beberapa kali cubaan memujuk untuk tengok cite ni atlaz, 21.6.2010 berjaya jugak i beli tiket cite ni.. huhu.. sape kata cite lagenda budak setan ni xbez..? bez ape.. jalan cite die menarik.. tpi kne la baca novel die dulu.. bru senang nak paham muve ni.. xdinafikan yang scene2 dalam ni memang cepat n banyak skip.. nak wat cmne, klu die wat cite betul2 ikut novel 7ari 7malam pun belum tentu abeskan..

hurm.. da seminggu i cari novel ni kat kedai2 buku.. xjugak dapat2.. i penah bca novel ni dulu tapi pinjam my frenz punye je.. ingat nak beli untuk jadikan one of my collection.. ade sesape jumpa buku ni lagi x??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...