Showing posts with label Raya. Show all posts
Showing posts with label Raya. Show all posts

Tuesday, June 30, 2015

Baby Aaron Aziz bergaya dengan Baju Melayu Upin Ipin..

Amboi tajuk tu.. Nasib baik la anak bujang kite ni tak pandai nak membaca lagi.. Kalo tak mau kembang setaman hidung die yang sedia kembang tu.. Hehe.. Owh ye, cakap pasal baby Aaron Aziz, ade jugak beberapa orang sebelum ni tanya, Ayyan ni ke baby Aaron Aziz yang orang duk post kat Facebook tu.? Eh.. Bukan kite la, kite baby Ayyan Arith.. Hehe..

Thank you IG: @upinipinofficial sebab sudi repost gambar peminat cilik Upin Ipin ni.. Da dapat pegang baju melayu Upin Ipin ni, tak nak lepas dah.. :)

Kaler tema family kitorang tahun ni ialah pink.. Tu pun setelah mendapat persetujuan dari Mr. Hubby.. Memang da lama kot mummy die idam- idamkan kaler ni.. Hehe.. Jangan risau sebab banyak pilihan kaler yang ade untuk set baju melayu Upin Ipin by Jakel ni.. Rambang mata juga mummy die nak pilih sebab untuk kaler pink saja da ade 3 pilihan.. Last sekali, mummy pilih kaler peach pink ni untuk Ayyan.. So far, sangat puas hati dengan kainnye yang tak mudah kedut dan tak tebal.. Kire sesuai sangat la untuk kanak- kanak.. Hope Ayyan pun happy pakai baju melayu ni raye nanti.. :)

Saturday, August 24, 2013

Cerita raya kami.. :)

Selamat Hari Raya, semua.. Amboi- amboi, da nak masuk 16 Syawal baru ingat nak wish ye.. Haha.. Alhamdulillah, raya tahun ni disambut bersederhana katanya.. Tapi sangat meriah dengan kehadiran si kecik yang semakin membesar, Dayyan Harith.. :) Persiapan raya pun banyak tertumpu untuk baby Dayyan.. Baju raya untuk Dayyan je rasanya lebih dari 7 pasang.. Tu belum campur yang Cik Na dan Untie Shikin die belikan dari Japan.. Seronok jadi baby Dayyan kan.. :)

Baby Dayyan da masuk 4 bulan arini.. Alhamdulillah dapat tengok setiap perkembangan dia hari- hari.. Nak pegi keje pun takde la risau atau ragu- ragu sebab mama wan dia yang jaga.. Confirm Dayyan good jer duduk dengan mama wan dan tok papa dia.. Tapi bile dia tau mummy dan daddy dia balik jer, automatik leh transform.. haha.. Sabar je la.. 

Eh.. Mana cerita raya nyer.?

My little family.. :) Kan dalam setiap gambar ade ceritanya.. Ni la cerita raya kami.. hehe..

To be continued..

Wednesday, September 7, 2011

WithWordsWed: Our engagement ceremony..

Pink cupcakes from my MR..


Dupp, dapp.. Dupp, dapp.. Nervous giler kot time ni..


Love this candid picture.. ;)


Alhamdulillah, semuanye berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.. Walaupun sebelum dan selepas majlis berlangsung macam-macam dugaan yang melanda.. Thank you so much especially to mama, papa and semua family members yang banyak membantu untuk majlis ini..

Wednesday, August 31, 2011

WithWordsWed: 'Menangis' ku Keranamu..

Sambil bertemankan takbir raya..
'Menangis' ku keranamu..

*

*

*

*

*

Hai la, bawang..

Wednesday, August 24, 2011

WithWordsWed: Raya sakan..

Kata orang, Biar papa asal bergaya..


Selamat ber'shopping' dan Selamat Hari Raya.. ;)

Monday, August 22, 2011

Today I don't feel like doing anything..

Lagi seminggu kan nak rayer.? Best-best.. Tapi kan, arini masuk -masuk je keje da nampak keje-keje yang pending lagi berselerak kat atas meja ni.. Sampaikan laptop opis yang kecik cikit dari anak gajah ni pun tak nampak atas meja ni.. ish3..


Sekarang baru i tau kenapa cuti rayer 29 August di'reject' bos hidup-hidup.. Ni mesti kes bos nampak meja i kan.. Dan kerana frust menonggeng sebab cuti rayer tak approve, so arini rasa malas giler kot nak buat sema keje-keje ni.. Rasanye sebab mood rayer da datang kot.. Dan mungkin jugak sebab da nampak menu-menu rumah terbuka untuk rayer nanti.. Weee.. ;)


Kepada yang da start cuti rayer minggu ni, selamat balik kampung, selamat menganyam ketupat and tak selamat main mercun.. ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...